חנות הכלבו של המחר

מי שיבקר השנה בפסטיבל העיצוב בלונדון יוכל להתרשם מחנות הכלבו החווייתית והרב-חושית של המחר - MULTIPLEX, חנות הכולבו ״פופ אפ״ הראשונה, המציעה אלטרנטיבה לחוויית הקניות המסורתית. מאחורי הקונספט של החנות עומד המעצב הבריטי הנודע טום דיקסון, ועיצובה מבוסס סביב רעיונות וחוויות שתרמו המותגים השותפים, כגון המגזין *Wallpaper והחברות סוני ואבן קיסר.

csmultiplex

MULTIPLEX, שנפתחה במקביל לפסטיבל העיצוב של לונדון, משלבת בין עיצוב, טכנולוגיה, אופנה, קולנוע ועיצוב פנים בניסיון לבחון כיצד ייראו, יישמעו, יריחו, יטעמו וירגישו חנויות העתיד. כדי לספק למבקרים ״חוויה שאנשים לא יכולים לקבל מהספה שבביתם עם המכשיר הנייד שבידם״ דיקסון, לשעבר המעצב הראשי של הביטאט, יפיח רוח חיים במלון הוותיק סלפרידג׳ס, ששוכן בצמוד לחנות הכלבו היוקרתית. החלל – בניין סמוך לרחוב אוקספורד המשתרע על פני כ-1,850 מ״ר – יארח מגוון אקלקטי של אירועים, מיצבים, דוכני פופ אפ ודיונים.

במתחם האוכל שיוקם במקום, שנקרא Stone Yard, ישולבו משטחי אבן קיסר שישתלבו בעיצוב הכולל כשולחנות. בנוסף מציעה אבן קיסר תחנת עטיפה מיוחדת, שתאפשר למבקרים לעטוף את מה שקנו ב-Multiplex בניירות משי שעליהם יודפסו מרקמים מיוחדים מהקולקציה החדשה של אבן קיסר בבריטניה.

 

מולטיפלקס

בראיון שנערך עם דיקסון בעיתון הבריטי The Evening Standard, ציין המעצב שבעידן הנוכחי על המותגים לסגל צורת חשיבה מקורית וקיצונית בכדי לשרוד את השינויים הגלובליים המתרחשים בעולם. ״שדרות הקניות המסורתיות נמצאות במאבק אבוד מראש נגד מגמת הקניות באינטרנט, בעוד שדמי השכירות הגבוהים למיקומים טובים דוחפים את החנויות עוד ועוד לעבר הבחירה בעיצוב מסורתי. בעידן הדיגיטלי של ימינו, הגיע הזמן לחשיבה קיצונית מחדש, שתהפוך את החללים האלה שוב לרלוונטיים. חנות הכלבו Multiplex היא אב טיפוס לחנות של העתיד, המשמשת כבמה לשלל רעיונות חדשים״.

csmultiplex2 csmultiplex4

תגובות